IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  



 
Na skróty








Regulamin

Autor
Wiadomość



administrator

administrator
avatar


Admin
PisanieTemat: Regulamin   Wto Kwi 05, 2016 8:53 pm
REGULAMIN
ostatnia aktualizacja:


I. Postanowienia ogólne

1.1 Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją regulaminu. Nieznajomość go nie zwalnia z przestrzegania zasad panujących na forum, a nieprzystosowanie się do nich grozi konsekwencjami, w najgorszym przypadku usunięciem.
1.2 Pieczę nad stroną sprawują administratorzy, dlatego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, należy skontaktować się z jedną z osób należących do składu. Pełen skład administracji znajdziecie TUTAJ.
1.3 Kopiowanie jakichkolwiek grafik, kodów czy treści forum jest zabronione. W przypadku, w którym jesteś właścicielem jednej z prac znajdujących się na forum i nie życzysz sobie, by była na nim użyta – skontaktuj się z administracją.
1.4 Zakazane jest reklamowanie innych stron w miejscach do tego nieprzeznaczonych. Do tego celu powstał temat z zawieraniem partnerstwa, który znajdziecie TUTAJ.
1.5 Użytkownik może zostać usunięty z forum poprzez długą nieobecność. Po tygodniu niestawieniu się na forum i nie poinformowaniu o tym administracji w TYM temacie, zostaje przeniesiony do grupy "nieaktywni", z której zostanie usunięty po powrocie. Jeżeli jednak user nie pojawi się w dalszym czasie, zostanie usunięty z forum po kolejnych dwóch tygodniach przebywania w owej grupie.
1.6 Od użytkowników wymagane jest odpowiednie i kulturalne zachowanie oraz niedyskryminowanie pozostałych ze względu na religię, orientację itp. – nagminne nieprzestrzeganie tej reguły grozi banem. Prosimy również, by wszelkie kłótnie i nieporozumienia przenosić poza forum.
1.7 Administracja zobowiązuje się do powiadomienia użytkowników o każdej zmianie w regulaminie.

II. Postaci i grafika

2.1 Nazwa konta powinna składać się z nazwiska i imienia postaci, którą będziemy grać (prosimy o podawanie nazwiska na pierwszym miejscu). Nicki typu Oluś34, 101bRO są zakazane. Osoby, które się do tego nie przystosują, zostaną usunięte w przeciągu trzech dni.
2.2 Na jedno konto przypada jeden REALNY wizerunek osoby publicznej. Żaden z nich nie może się powtarzać, chyba że mamy do czynienia z bliźniakami jednojajowymi. Zajęte wizerunki możesz znaleźć TUTAJ. Późniejsze delikatne zmiany w wyglądzie (takie jak zmiana koloru włosów) muszą mieć miejsce na fabule.
2.3 Jedno konto = jedna postać. Maksymalna liczba możliwych multikont przypadających na osobę wynosi cztery. Większą liczbę należy skonsultować z administracją. Przypominamy również, że o każde konto należy dbać tak samo. Nie wystarczy wchodzić przez jedno konto – każde jest traktowane osobno. Nawet jeśli ktoś wchodzi kontem A codziennie, a kontem B zalogował się na forum tydzień temu, zostanie ono przeniesione do nieaktywnych.
2.4 Każda postać powinna być autorska – tworzenie postaci wyjętych rodem z filmów/książek/itd. jest surowo zabronione.
2.5 Bez zaakceptowanej karty postaci i uzupełnionego informatora nie można pisać wątków fabularnych. Na wstawienie karty każdy ma dwa tygodnie od momentu rejestracji. Po upłynięciu czasu konto zostaje usunięte, chyba że użytkownik poprosił o przedłużenie terminu. Maksymalne przedłużenie wynosi dwa tygodnie.
2.6 Wymagany rozmiar avatara wynosi 200px szerokości oraz 320px wysokości. Sygnatura nie może przekraczać 470px szerokości, a jej wysokość nie może zanadto wydłużać posta. Żadna z grafik nie może przedstawiać treści erotycznych.
2.7 Grafiki niezgodne z regulaminem będą usuwane bez wcześniejszego powiadomienia.

III. Fabuła i posty fabularne

3.1 Posty fabularne powinny posiadać przynajmniej dziesięć zdań złożonych (nie uwzględniając dialogów), a każdy z nich powinien być napisany zgodnie z zasadami polskiej pisowni w trzeciej bądź pierwszej osobie. Używanie emotikon jest zabronione.
3.2 Wszystkie wypowiedzi postaci należy zacząć i zakończyć myślnikiem oraz w jakiś sposób je zaznaczyć (np. pogrubiając je bądź zmieniając ich kolor), a myśli napisać kursywą lub wstawić w cudzysłów.
3.3 Sceny erotyczne są dozwolone, jednak wtedy prosimy o wstawienie przed nimi +18 bądź o wstawienie ich w kod "hide".
3.4 Pamiętajmy również, że kierowanie postacią innego użytkownika, jak i wszelkie morderstwa oraz gwałty są niedozwolone, jeśli drugi użytkownik nie wyraził na to zgody. To samo tyczy się czytania myśli postaci – żadna z nich nie jest wszechwiedząca.
3.5 Jeśli postać wychodzi z danego tematu, na końcu posta należy dodać coś, co powiadamiałoby o tym inne osoby (z/t). Jeśli postaci nie wyszyły z tematu, a ostatni dodany post ma więcej niż dwa tygodnie, pozostali użytkownicy mają prawo go przejąć.
3.6 Na forum dozwolona jest bilokacja – postać może przebywać w dwóch miejscach naraz (eventy nie są do tego zaliczane).
3.7 Miejsca fabularne są tworzone przez administratorów. Z prośbą o stworzenie jakiegoś, należy zgłosić się w TYM miejscu albo bezpośrednio do administratora.
3.8 Ignorowanie postów Mistrza Gry jest niedozwolone. Należy pogodzić się z jego wolą, chyba że według was przekracza jakieś granice. Wtedy prosimy o skontaktowanie się z adminem.


3 ostrzeżenia = ban na tydzień
Kolejne 3 ostrzeżenia = ban na miesiąc
Kiedy po drugiej banicji użytkownik dostanie chociaż jedno ostrzeżenie, wszystkie jego konta zostaną usunięte. W najgorszym przypadku może dojść od zablokowania IP.
Powrót do góry Go down
Regulamin
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Recepcja
» Łowcy Wampirów
» Regulamin eventowy

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Skocz do: